fbpx

לאפשר לעצמנו לרצות

שתפו את הפוסט

לדעת מה אנחנו רוצים זה נהדר, וזה משהו שרבים נאבקים עימו כל חייהם. אבל לדעת מה אנחנו רוצים עבור עצמנו זה רק חלק אחד מהפאזל – אנחנו צריכים לאפשר לעצמנו גם לרצות לדעת! במקום לנהל חיים של "ייאוש שקט", כפי שניסח זאת באופן משכנע הנרי דיוויד ת'ורו, חשוב לדעת מה אנחנו רוצים ולדעת שאנחנו שווים מספיק כדי לקבל את זה.

להרגיש בלתי ראוי

הסיבה העיקרית לכך שרבים מתקשים לאפשר לעצמם לרצות היא שהם לא מרגישים טובים מספיק או ראויים מספיק. הם מקשיבים לאותו קול בראשם שאומר להם, שלא רק שמה שיש להם היום אינו מגיע להם, אלא שגם מה שהם מנסים להשיג אינו מגיע להם. הקשבה ל"קול" הזה עלולה לגרום ל"עצירה במסלול", דבר המביא לרגשות קנאה ומרירות בקרב אותם אנשים כאשר הם מסתכלים על אלה שלא רק הלכו בעקבות מה שהם רצו בחיים, אלא גם ידעו שהגיע להם

לקבל אותו. התגברות על בעיות בהערכה עצמית היא לרוב לא תהליך שמתרחש

בתוך יום, שבוע או חודש, אבל ההבנה שיש להתגבר על בעיות אלה כדי לאפשר לעצמנו לרצות היא צעד גדול קדימה. הודאה היא חלק נכבד מכל תהליך, אם מדובר בהתגברות על התמכרות, רצון לקידום בעבודה או בהזמנת אדם שאנחנו אוהבים בסתר להיפגש איתנו. הודאה בפני עצמנו שאנחנו מפריעים לעצמנו להשיג מה שאנו רוצים מציבה אותנו על מסלול של מודעות – מסלול שבסופו של דבר מוביל לראש שקט ולקיום שלו יותר.

לשאול את השאלות הנכונות

כלי שעשוי לעזור לנו להחליט מה אנחנו רוצים ולוודא שאנחנו עושים את הדברים הנכונים כדי להשיגו הוא לברר את סימני השאלה שיש לנו בראש. לברר מה אנחנו אומרים, באמצעות השיחות הפנימיות שלנו, על הנושא. האם זה תפקיד חלומי שתמיד רצינו, או משרה בלתי מושגת שמציעה שכר גבוה יותר? האם אתה באמת אוהב את האדם שהיית "הרוס" עליו מאז ומעולם, או אולי מדובר ב"לנצח" או "לכבוש"? האם את רוצה לקבל את תפקיד המנהיגות בקהילה משום שאת באמת רוצה לשנות, או אולי זה קשור להבסת יריב? שאילת השאלות האלה תסייע לכם לדעת מה אתם רוצים להשיג בדיוק ולהפסיק להפריע לעצמכם להשיג אותו.

שתפו את הפוסט

הירשמו לניוזלטר חינם!

פעם בחודש נחזק את שרירי המוח אצלכם במייל

קורסים עבורך

2 מקורות לפחד
בקורס זה תקבלו כלים פרקטים וקווי מחשבה מעשיים כיצד לא להילחם בפחד. לא תצטרכו ל..
צריכים לעשות משהו, עשו אותו כעת
דחיינות? ניתן לשלוט בה, למנוע ממנה לקחת פיקוד על חייכם ולהפוך אותה לנחלת העבר..
לומר כן לעצמנו
ב״כן״ יש כוח, חופש, גילוי עצמי, פתיחת דלתות, הזדמנויות חדשות, חוויות, למידה עצ..
אתם לא יכולים לעשות את שבוע הבא
כשחושבים יותר מדי קדימה אז המוח לא יכול לחשוב את הכאן והעכשיו. זו הדרך הבטוחה..
השינוי מתרחש כאשר לא נרגיש בנוח
לא צריך תמיד לצאת מאזורי נוחות גדולים והיסטרים מידי! גם הפעולות הקטנות שלנו ב..

פוסטים נוספים

מיני קורס במתנה

לקבלת הקורס במתנה, השאירו את הפרטים הבאים:

קבעו שיחת יעוץ ללא עלות

דילוג לתוכן